Што значи враќање на стоката во рок од 14 дена?
Потрошувачот (горенаведеното се однесува исклучиво на физички лица кои набавуваат стоки за цели надвор од нивната комерцијална дејност) има право да ја извести компанијата во рок од 14 дена од приемот на стоката (адреса на е-пошта:  spa@jjana.si) да се повлече од договорот без да мора да наведува причина за својата одлука. Рокот започнува еден ден по датумот на подигање на нарачаниот предмет. Трошокот што го наплатува потрошувачот во врска со откажувањето на договорот е трошок за враќање на стоката (кој се пресметува според ценовникот на услугата за испорака и зависи од тоа дали се работи за пратка/пакет/товар). & NBSP; потрошувачот може да биде одговорен и за договори со намалена вредност (купување).
Клиентот мора да ја врати добиената стока неоштетена и во иста количина, освен ако стоката не е уништена, оштетена, изгубена или нивната количина е намалена без вина на потрошувачот.
Што значи ова во пракса?
Купувачот не смее непречено да ја користи стоката додека не се повлече од договорот, туку само поради природата на онлајн продавницата (договор на далечина) има можност да го преиспита купувањето. Купувачот може да го прегледа производот и да изврши тест кој е апсолутно неопходен за да се утврди вистинската состојба.
За полесно разбирање на правата за враќање на производите, го цитираме објаснувањето на пазарниот инспекторат (извор: Информации – Билтен на Стопанска комора на Словенија, 20.01.2012 година, број 3):
Што се однесува до правото на повлекување од договор склучен на далечина, потребно е да се знае дека тоа е повлекување од договорот без да има ништо лошо во самата ствар, но сепак, ова право му припаѓа на потрошувачот поради самата природа. на договорот – склучување на договор на далечина. Правото на повлекување од договорот не значи дека потрошувачот не знае што купува (во принцип, потрошувачот знае и што нарачува за други работи), туку само дека размислува за својата одлука во законски предвидениот рок и , во случај оваа одлука да биде избрзана, ја менува својата одлука и се повлекува од договорот.
Исто така, треба да се знае дека склучувањето договор на далечина не му дава на потрошувачот повеќе права отколку на друг начин склучување договор на класичен начин (т.е. со посета на продавница). Така, потрошувачот не може и не смее непречено да ја користи примената стока цело време до повлекувањето од договорот, бидејќи ова не е пробно купување, каде што тестирањето на стоката би било услов за одржување на договорот во сила. Потрошувачот може да ја прегледа и тестира добиената стока само до оној степен што е неопходен за да се утврди вистинската состојба и како што обично се случува во продавниците. Секое „тестирање“ кое отстапува од горенаведеното може да се смета како употреба на стоката, што значи дека потрошувачот со тоа го губи правото да се повлече од договорот.
Правото на повлекување од договорот не му дава на потрошувачот повеќе права, туку само можност да ја преиспита својата одлука за купување и во случај оваа одлука да биде избрзана, тој ја менува својата одлука и се повлекува од договорот, но не дава има право да ја користи стоката.
Постапка за враќање
Предметите може да се вратат на два начина:
- Лично враќање
Во нашата канцеларија Јана сплет д.о.о. на Колодворска цеста 16а, 1330 Кочевје.
Процедура за враќање:
- Пополнете Формулар за враќање на артиклите во рок од 14 дена
- Прикачете копија од фактурата за предметот што го враќате.
- Подгответе ја статијата за транспорт. Заштитете го предметот правилно пред да го предадете на носачот. Мора да го заштитите предметот со оригиналното пакување или пакување што може да го заштити предметот, како и со оригиналното пакување за да избегнете оштетување при транспорт. Не заборавајте да го прикачите форма на податоци образец и копија од фактурата.
- Вратете го објектот на неговите фабрички поставки ако е електронски уред што ја има оваа опција (телефони, таблети, лаптопи итн.)
- Врати се по пошта
Може да ја искористите и опцијата за враќање по пошта. Ви препорачуваме да користите услуга за испорака која ви овозможува да ја следите вашата пратка.
- Пополнете Формулар за враќање на артиклите во рок од 14 дена
- Прикачете копија од фактурата за предметот што го враќате
- Вратете го објектот на неговите фабрички поставки ако е електронски уред што ја има оваа опција (телефони, таблети, лаптопи итн.)
- Донесете ја статијата во нашата канцеларија или испратете ја по пошта. Ако го вратите предметот на нашата локација за подигање, вашиот предмет ќе биде испратен до одделот за жалби, кој е задолжен за постапување по жалбите. За понатамошната постапка за жалби ќе бидете информирани од одделот за жалби.
- Доколку го враќате производот по пошта, прво подгответе го за транспорт. Заштитете го производот правилно пред да го предадете на носачот. Мора да го заштитите производот со оригиналното пакување или пакување што може да го заштити производот, како и оригиналното пакување за да избегнете оштетување при транспорт. Не заборавајте да вклучите Формулар за враќање на артиклите во рок од 14 дена и копии од фактурата.
- Испратете ги производите на:
Јана сплет д.о.о.
Колодворска цеста 16а
1330 Кочевје
Производот се враќа
Внимание: Сите враќања без приложени документи ќе бидат одбиени.
Најчесто поставувани прашања
Кога можам да го искористам моето право да вратам предмет во рок од 14 дена?
Можноста за повлекување од договорот е наменета за да можете да го отворите производот, да го прегледате и доколку не ви одговара или ако вашите очекувања биле поинакви, повлечете се од купувањето. Овие препораки не важат ако производот е неисправен или не работи во моментот на купувањето. Во овој случај се работи за констатирање на материјален дефект или гаранција. Правото на рефундирање, гаранција, материјални дефекти и неправилно извршени услуги попрецизно се регулирани со одредбите Закон за заштита на потрошувачите (официјален пречистен текст).
Може ли да вратам артикал во рок од 14 дена ако сум правно лице (деловно купување)?
Ако сте купиле ставка со деловна сметка, сте ги прифатиле деловните услови што важат за бизнисите. Главната разлика е можноста за повлекување од договорот: им дозволуваме на компаниите, трговците поединци и други правни лица да ги вратат пратките на производите под гарантни услови. Наведените организации немаат можност да се повлечат од договорот во рок од 14 дена од приемот на стоката, без да мора да наведат причина за нивната одлука, како што е случајот со потрошувачите (физичките лица). За жал, враќањето на средствата не е можно. Набавките од правни лица подлежат на Општи услови и услови на онлајн продавницата Трговија Јана, со разликата во претходно наведените опции, се повлекува од договорот. За дополнителни прашања, јавете ни се на +38670 700 805 или пишете ни на spa@jjana.si. Со задоволство ќе ви одговориме.
Кои документи треба да ги прикачам при враќање на предметите во рок од 14 дена?
За спроведување на постапката за враќање на куповната цена при повлекување од договорот или за враќање во рок од 14 дена, потребна ни е копија од фактурата за купениот производ.
Кога ќе си ги вратам парите?
Ние ќе ви ги вратиме средствата за купување на вашата сметка што е можно поскоро, но не подоцна од 14 дена од вашето барање за враќање, но само откако артиклите ќе бидат вратени во магацинот (во случај на враќање по пошта).
Која е правната основа за повлекување од договорот во рок од 14 дена?
Правото на рефундирање, гаранција, материјални дефекти и неправилно извршени услуги попрецизно се регулирани со одредбите Закон за заштита на потрошувачите (официјален пречистен текст).
Како правилно да проверам дали статијата ми одговара за да можам сепак да ја вратам?
Кога ќе го примите предметот, прво проверете дали има неоштетено пакување и внимателно отстранете го пакувањето. Чувајте ја амбалажата додека не бидете сигурни дека предметот ви одговара и дека работи без проблеми. Проверете ги неговите основни функции без да ги отстранувате заштитните фолии. Отстранете ги само кога сте апсолутно сигурни дека имате намера да го задржите предметот. Потрошувачот не смее непречено да ја користи стоката до повлекување од договорот. Тој, сепак, може да ја прегледа и тестира стоката до степен до кој е апсолутно неопходен за да се утврди фактичката состојба.
Клиентот мора да ја врати добиената стока неоштетена и во иста количина, освен ако стоката не е уништена, оштетена, изгубена или нивната количина е намалена без вина на потрошувачот.
Купувачот не смее непречено да ја користи стоката додека не се повлече од договорот, туку само поради природата на онлајн продавницата (договор на далечина) има можност да го преиспита купувањето. Купувачот може да го прегледа производот и да изврши тест кој е апсолутно неопходен за да се утврди вистинската состојба.
За полесно разбирање на правата за враќање на производите, го цитираме објаснувањето на пазарниот инспекторат (извор: Информации – Билтен на Стопанска комора на Словенија, 20.01.2012 година, број 3):
Во однос на правото на повлекување од договор склучен на далечина, потребно е да се знае дека тоа е повлекување од договорот, без да има ништо лошо во самата ствар, но ова право на потрошувачот поради самата природа на договор – склучување договор на далечина. Правото на повлекување од договорот не значи дека потрошувачот не знае што купува (во принцип, потрошувачот знае што нарачува и за други работи), туку само дека размислува за својата одлука во законскиот рок и во случај дека оваа одлука била избрзана, ја менува својата одлука и се повлекува од договорот.
Исто така, треба да се знае дека склучувањето договор на далечина не му дава на потрошувачот повеќе права отколку на друг начин склучувањето договор на класичен начин (т.е. со посета на продавница). Така, потрошувачот не може и не смее непречено да ја користи примената стока цело време до повлекувањето од договорот, бидејќи ова не е пробно купување, каде што тестирањето на стоката би било услов за одржување на договорот во сила. Потрошувачот може да ја прегледа и тестира добиената стока само до оној степен што е неопходен за да се утврди вистинската состојба и како што обично се случува во продавниците. Секое „тестирање“ што отстапува од горенаведеното може да се смета како употреба на стоката, што значи дека потрошувачот со тоа го губи правото да се повлече од договорот.
Правото на повлекување од договорот повеќе не му дава на потрошувачот никакво право, туку само можност да ја преиспита својата одлука за купување, дури и откако веќе ја добил стоката, а во случај оваа одлука да биде избрзана, ја менува својата одлука и се повлекува од договорот, но не му дава право да ја користи стоката.
Дали треба да го вратам предметот во оригиналното пакување?
Во случај на враќање на предметот, купувачот мора соодветно да го заштити предметот пред да го предаде на превозникот. Предметот мора да биде заштитен со оригиналното пакување или пакување кое може да го заштити предметот на ист начин како и оригиналното пакување.
Може ли да го вратам предметот без дополнителна опрема?
Во случај на повлекување од договорот, мора да го вратите предметот заедно со сите додатоци што сте ги добиле заедно со предметот, на пример: кабли, полначи, слушалки.
Кога почнуваме да броиме 14 дена?
При повлекување од договорот, рокот од 14 дена започнува 1 ден по преземањето на предметот.
Ако вратам артикал за кој барав бонус, попуст, сертификат за подарок или некоја друга поволност, колкава сума ќе ми се врати?
При повлекување од договор каде што е користен бонус, код за попуст или промотивен код, овие средства се сметаат за попуст и не се враќаат на корисникот. Само уплатениот износ ќе биде вратен на TRR на корисникот или на друго платежно средство, доколку корисникот тоа изречно го бара. Ваучерот за подарок се смета за платежно средство при повлекување од договорот и затоа износот на истиот, во случај на повлекување од договорот, му се враќа на купувачот.
Кои предмети не можат да се вратат?
Потрошувачот нема право да се откаже од договорот, за договори чиј предмет се стоки што се произведени според прецизни упатства на потрошувачот, кои се приспособени на неговите лични потреби, кои не се погодни за враќање поради нивните природата, кои се расипливи или кои се веќе истечени. Можноста за повлекување од договорот не е можна при купување на софтвер или аудио и видео медиум доколку потрошувачот го отворил безбедносниот печат.
Повлекувањето од договорот не е можно за стоки:
- за стоки или услуги, чија цена зависи од флуктуациите на пазарите, врз кои компанијата нема никакво влијание и кои може да настанат во периодот на повлекување од договорот;
- за стоки кои се произведени според точните упатства на потрошувачот и приспособени на неговите лични потреби;
- за стоки кои поради својата природа не се погодни за враќање, се расипливи или брзо истекуваат;
- за дадената услуга, доколку компанијата го исполни договорот во целост и давање на услугата започна врз основа на изречна претходна согласност и согласност на потрошувачот да го изгуби правото да се повлече од договорот кога компанијата целосно ќе го исполни;
- запечатени аудио или видео снимки и компјутерски програми, доколку потрошувачот го отворил безбедносниот печат по испораката;
- запечатена стока која не е погодна за враќање поради здравствена заштита или хигиенски причини, доколку потрошувачот ја отворил пломбата по испораката; кога купувате храна за мали животни, ако пакувањето е отворено или оштетено;
- стоки кои поради својата природа неразделно се мешаат со други предмети;
- дигитална содржина што не е испорачана на опиплив носител на податоци, доколку обезбедувањето на услугата започнало врз основа на изречна претходна согласност и согласност на потрошувачот.
Добиената награда не може да биде исплатена или вратена на сметката на JJSPA под никакви околности.